Freitag, 12. November 2010

Pincushion November # 12 Owl in the woods


Heute gibt es von mir eine kleine Eule, viel zu schade, um sie mit Nadeln zu malträtieren, deshalb lasse ich es auch, das Muster gibt es hier.

Today I've got a little owl for You, it's too bad to put needles in it to use it as a pincushion, it looks so cute. And here is the pattern.


I don't know if You still know this lady, Joan Armatrading, the first song I've heard this morning was 'Down to zero'. I can't remember, it must be long ago, but I still love her songs and she is still composing new songs since her first success with her debut album 'Whatever so far' in 1972.

Kommentare:

Eulenpatch hat gesagt…

Diese schöne Eule gefällt mir sehr gut.

LG Monika

herbst-zeitlos hat gesagt…

Wirklich niedlich!
Die Anleitung hab ich mir auch schon vor langer Zeit abgespeichert ... aber noch nicht genäht.
Deine kleine Eule sieht im Übrigen viel netter aus, als die auf der Anleitung.
LG, Christa